Inkidostämplar

Jag har provat några nya stämplar från Inkido. De är verkligen fina och roliga att stämpla med tycker jag!

image151

Stämplarna kommer från Inkido. Blomstämpeln i mitten tillhör den nya kollektionen.
Det blommiga pappret kommer från Making Memories. Pappret är mönstrat på båda sidorna, så till det här kortet har jag använt både bak- och framsidan på pappret. Det randiga pappret kommer från Creative Imaginations. Även det är mönstrat på båda sidorna.

  
1. Det vackra, blommiga pappret kommer från Websters Pages. Det grönskimrande kortet kommer från Inkido. Stämplarna kommer även de från Inkido. Den stora, härliga stämpeln med rosorna tillhör den nya kollektionen.
2. På det här kortet har jag stämplat bakgrunden med en av Inkidos nya stämplar. Blomrankan i förgrunden är också den gjord med en av de nya Inkidostämplarna. // Ann




Kommentarer
Postat av: Petraso

såååå snyggt Ann!

2008-02-15 @ 13:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0