!! UTFÖRSÄLJNING !!

Ja, nu är det nästan klart att vi stänger butiken den sista augusti.
Efter att ha drivit butik i över 10 år är det nu dags att gå vidare.
Jag vill tacka alla fantastiska kunder jag har haft förmånen att få träffa och hoppas att jag
"springer" på er någon annan stans ;-)
Jag lämnar ju inte branchen helt utan fortsätter att arbeta med mitt grossistföretag Inkido.


Vi behöver hjälp att tömma butiken och lämnar därför

60 % rabatt på hela sortimentet

från och med tisdagen den 19:e augusti.


Är du intresserad av scrapställ, hyllor eller dyl maila [email protected]

Välkomna in i butiken !!

Erbjudandet gäller endast i butiken på Drottninggatan, ej på beställning per tel eller mail.

Lise-Lotte


Kommentarer
Postat av: madeleine

Så tråkigt att du "lämnar" oss! Lycka till!

2008-08-17 @ 19:10:20
URL: http://maddesigno.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, jag är intresserad av pappersställ!

2008-08-18 @ 07:26:14
URL: http://mixen.frisberg.se
Postat av: Susanne

Ånej.. min favoritaffär =(

2008-08-18 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0