Sista minuten...och missa inte julklappen!

Här kommer lite inspiration till er, som liksom jag är ute i sista minuten med att göra era julkort.

Missa inte vår utlottning! Vi lottar ut en JULKLAPP till någon av er som lämnar en kommentar tom den 18 dec!
Läs mer under inläggen nedan!!

image80
Ljusstaken är färglagd med distressink. Jag maskade den och stämplade "Nu tändas... " stämpeln ovanpå. Båda stämplarna kommer från Inkido. Kortet är vackert grönskimrande. Även det kommer från Inkido.


image81
Det här är ett lite annorlunda julkort. Tyvärr syns det inte att texten är silverembossad, och att det är en embossad kant runt det rosa pappret. Kortet är faktiskt lite finare i verkligheten, om jag får säga det själv.
Stämpeln är från Inkido.
// Ann


Kommentarer
Postat av: Petraso

dina kort är Underbara A !!!!

2007-12-18 @ 08:09:39
Postat av: Milla

Jättefina kort!

2007-12-18 @ 09:37:06
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Tilda

Fina kort. Alltid bra med tipps och idéer.

2007-12-18 @ 10:45:30
Postat av: AnnaJo

Så fina kort!!

2007-12-18 @ 13:30:50
Postat av: Berra

Jag har precis hittat till den här sidan. Ni inspirerar mig verkligen :) Och vad sugen jag blir på att göra egna kort...

2007-12-19 @ 09:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0